Jag chokerar mig själv!

Idag är det valborg och kl är 22:54 och ajg är nykter och det känns jävligt bra, riktigt jävla bra faktiskt.
Har varit helt nykter i tre veckor exakt idag, inte för att jag krökade järnet tiden före men har gjort i det förflutna.
Funderar till och med på att ta en brustablet antabus bara för säkerhets skull, men vet samtidigt att det är poänglöst jag vill inte dricka.
Min morsa och hennes kille drack champange innan vid middagen men jag var helt lungn, såg ingen som helst poäng att dricka.
Lite funderasam för hur det gått för johan ringde honom vid ca 16:00 och han var asnitad, har förmodligen rökt på också.
Undar hur han mår nu, säkert deckad i stadsparken.
Sorgligt om det är så
Men det är hans liv inte mitt!

Var för övrig i malmö idag, morsan skulle fixa bromsarna på bilen så jag passade på att åka med och kolla lite på stan:
Stan var helt full med fulla folk, packade idioter överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0