Keno Vinst

Igår så var jag och löste ut min vinst på keno.
Trodde jag vann 5kr men så kom kung keno upp då vann jag 20kr, men.
Det visade sig i affären att jag vunnit hela 40 kr vilken dag jag var så överlyklig över att mina ekonomiska problem var över för resten av detta året :)
skämt osido
Pengarna gick dock direkt åt till att köpa in mat vi skulle grilla och pengarna räckte inte till allt så jag fick lägga till av vinst pengarna.
Men det gör inget jag handlar alltid lite saker till mig själv när jag handlar för morsans pengar och hon vet om det.

Men före jag handlade så stod jag och kastade tjugorna över mig min bror tyckte det var hel festligt :) haha han trodde nog det var dags att åka in med mig ;) nä han fattade att jag skojade.
Tror det är ett vanligt missförstånd när jag skämtar att folk tror att jag menar det jag säger, eller gör jag det.
Vet inte själv faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0