Min morsas förföljelse mani

Idag så tog jag en dusch och, efteråt när jag skulle lägga min smutstvätt i grovköket så stod min morsa och diskade och frågar surt"ska du någonstans nu"
Jag svarade nej
Då sa hon varför duschade du före mig, jag har fått stå och vänta och jag ska till jobbet.
Jag frågade varför duschade du inte på den andra toaleten.
Hennes löjliga ursäkt tänker jag inte säga.
Men jag frågade "är detta något du vill prata om"
Hon sa "du gjorde det för att förstöra för mig"
Jag sa att jag visste vart jag ärvt min förföljelse mani ifrån.
Hon skrattade sarkastiskt.
Och jag sa att jag menade det och gick därifrån.

Ibland så undrar jag om min morsa inte är helt jävla sjuk i huvudet det verkar ju så i allafall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0