Seg dag

Idag så vaknade jag sent, så sent som kl15:50 gick upp och rullade en cigg sen efter att jag avnjutigt den gick jag och vilade i soffan en stund.
Beudrade smutsdisken en stund men var för trött för att tomma diskmaskinen och fylla den igen.
Blir väldigt seg av sömntabletterna.
Ska se Rome eller Mad men nu för att fördriva tiden tills det är dags att sova igen kl 06:00 imorgon bitti
En annan besvikelse är att jag köpte dålig saft idag trodde det var koncentrerad men det var det inte utan färdig så det var dyrt för så lite, jag dricker nämigen ca 50cl på en kvart.
Mitt substitut för alkohol vill alltid ha något mustigt att dricka.
Inte för att jag är alkis men jag har vanan inne att dricka något hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0