Sen kväll

Usch det är sent och jag är svintrött.
Har mått förvånansvärt bra idag har börjat se på det förflutna som nåt komiskt faktiskt, känns bra, kanske en effekt av risperdalen har inte tagit ett glas för ens med måtta på mer än två veckor och medicinen får ju starkare effekt när man inte dricker, känns bra.
Vår inneboende blev påkomen när han rökte på igår morse så han har stukit, hans grejor är kvar dock ska packa ihop dom imorgon och ställa ut i förådet om han nu inte kommer och hämtar dom före.
Min mormor kom på besök idag och sover över, orolig kvinna måste jag säga det är väl åldern.
Ställer mycket poänglösa frågor och jag ger skämtsama svar min mamma och syster skule åka och sola och köpa bil lampor till bakljuset, men jag sa att dom skulle till en feministisk sekt och min mormor köpte det :)
senare började hon ställa frågor om det och jag sa att jag skämtat, då sa hon nåt roligt att en sån sak som att det finns en feministisk sekt skulle man kunna tro om veberöd :)
Detta är sannerligen en bond håla.
Fast det är värre längre österut på österlen skulle aldrig vilja bo där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0