Som jag är

Hehe då var det första inlägget på bloggen.
Kanske ska berätta lite om mig själv.
Kommer från sydliga skåne.
Men mitt särdrag är att jag är schizofren.
Jag fick diagnozen för 2 år sedan men accepterade det först nu.
Trots allt efter alla plågsamma tankar som far genom mitt huvud dagligen och orsakar mig paranoia och smärta så slog mig tanken varför lever jag i sådan smärta där jag inte kan kontrollera mig själv.
Då insåg jag att det kanske ligger något i det psykiatrin säger till mig, det blev lite en lättnad.
Trots allt första steget till tillfrisknande är att erkänna sitt problem.

Krökade och knarkade hårt innan men det är helt över nu.
Slutade efter att hasch utlöst en tredje psykos dom första två var namligen inte orsakade av droger och sprit.

Lever ett tillbaka draget liv i denna lilla byn! nattklubbarnas tid är i stort sett förbi nu! drogernas och alkoholen är helt förbi!
Droger gjorde inte mig schizo det var jag före men det gjorde det värre!

Rätt nöjd med livet faktiskt!
Mår rätt bra nuförtiden.
Tar dagen som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0