Känns som alla är efter mig

Var ute ikväll och tog en promenad och hörde ett rasslande konstigt ljud som närmde sig och runt hörnet körde en vit epa med punka.
För dig som inte vet vad det är så är det en bil som är strypt och klassas som traktor vissa bondtölpar kör runt i sånna.
Jag hatar det önskar att dom som hade den flyttade längre österut tex till tomelilla eller nåt.
Dom skämmer ut sig själva redan när jag var 15 så såg vi ner på dom som körde epa fanns några stycken visst jag kommer från malmö men mina vänner var upvuxna här i byn eller förorten mer som det blivigt.
Hur som helst jag får bilden av att alla på msn är ute efter mig och ser ner på mig.
Visst jag är skum om jag berätade mina vridna åsikter skulle ingen tala med mig men jag vill inte ha det åsikterna men dom finns i mig som kärnbasen och dom är onda.
Jag vet att jag är psykotisk nu.
Har benzo i kroppen kanske är det som gör det, har tagit stilnoct de senaste dagarna också på rätt sätt som man ska ta dom men det stod att dom kunde flippa med hjärnan. kanske det som gjort mig psykotiskt från första början började med stilnoct redan som 16 åring tog den då och då fram till 22 säkert 200-300 tabletter vanligt viss maxdosen också.

Jaja lite mer satir bildet som lovat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0