Midsommar fest

Var länge sedan jag uppdaterade bloggen folk har klagat.
Har spikat min midsommar fest det är i vollsjö ska bli kul många jag chattat med som ska dit verkar bli en riktig fylle fest men jag droppar en antabus före jag sticker dit ;)
Var på loppis här i byn nydligen träffade en gammal granne hon sa hej men verkade inte så glad men det är och förblir hennes problem.
Sedan så gick vi och käkade på en lokal pizzeria morsan tog en öl och ett glas vitt men jag hade dropat en halv antabus före så jag inte skulle kunna dricka, det hade jag nog inte gjort endå.
Märkte att tjejen som är halv srilankan tittade snett på mig men som sagt det är hennes problem och förblir hennes problem äkliga bönder som dom, är och trångsynta slår vad om att hon röstar på sd trots att hon inte är vit och halv invandrare.
så går det till härute på skånska vischan.
Men framför allt så är hennes mamma by alkisen spenderar mer tid på vårt öl hak är hemma och det är sanningen sagd.
så hennes dotter tar väl ut det på en person som mig som är psykostisk.
Hat är den bästa drivkraften kan man hata en annan person så slipper man hata en annan som sin mamma.

Efter vi varit på pizzerian gick vi till öl haket där satt hennes mamma och var full i hogen pratade jätte högt över hela haket.

Fast vad vet jag hon kanske hatar sin mamma mer inerst inne.
Jag har inget emot någon av dom skulle dom komma fram till mig hade jag talat med dom som vilken person som helst.

Morsan tog två glas vitt till och började bli lullig gick snett hem och hickade somnade efter fem minuter på soffan.
Jag gick och såg på tv somnade vid ca 22:00 sov till 13:00 idag.

Nu blir det lite mer satir bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0