Tippen

Idag Så ska jag och morsans kille från benin till tippen vi ska slänga en jävla massa skräp vi har ett flertal möbler som stått och skräpat hela jävla vintern ute på tomten.
Sen så+ har vi städat i förådet bland annat en kass sterio som jag köpt för ca 50 kr behöll högtalarna men kastar själva spelaren om man säger så alltså den delen där man sätter i cd:n och kasseterna.
Sen så hittade jag en pappers påse med kaffe koppar som var riktigt gräsliga.
Ringde min mormor och frågade om det var något hon ville ha annars så kastade vi dom.
Hon hade ideér om loppis men idag hamnar dom på tippen.

Tänkte om någon vill ha min Electro, House lista på spotify nästan ett års samlande av bra låtar
 Electro, House, Rave
Ha spotify igång när du klickar på länken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0