Tränings overall

Idag var jag i rosengård igen och köpte en träningsoverall för ca 129 rätt biligt bildlgit talat :)
Så kass jag är i mina skämt, men det är väl ingen nyhet.
Lyssnar på kass musik nu också nordamn - be mig" chit varför har jag den i min spotify lista, vad fan är fel med mig :)
Skämt igen norman är bra hade skivan när den kom.
Var ute med min morsas kille idag han är från benin, vi gick i skogen och vi pratade om djungeln där han bor han sa att man inte går omkring i den själv och att det är svårt.
Jag sa att om vi har tur så ser vi en räv.
Det blev ett missförstånd han undrade varför en liten hund bodde i skogen, jag sa att den är vild då sa han att han kunde fånga den :D
senare så såg vi en katt i skogen han sa att fram tills att vi visste vad det var så var han berädd på att fånga den och att han gillade busch animals.
Rolig kille full av liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0